Nasz klient koncentruje się na handlu odzieżą damską, sprzedaje swoje produkty w różnych kanałach e-commerce i na własnej stronie internetowej. To marka fast fashion, która szybko reaguje na trendy i szybko wprowadza nowe kolekcje we wszystkich swoich markach. Typowe etapy cyklu życia każdego z jej produktów to: Identyfikacja trendu, wprowadzenie modnej odzieży na rynek, wzrost sprzedaży produktów, dojrzałość sprzedaży i wyprzedaż.
Stworzenie infrastruktury danych w chmurze, która pomoga systematycznie zbierać dane z różnych źródeł i skutecznie je analizować przy użyciu uczenia maszynowego (ML) i zaawansowanych potoków analitycznych. Usprawnić procesy łańcucha dostaw poprzez rozważenie różnych wewnętrznych i zewnętrznych czynników wpływających na cykl życia produktu. Zbudować Kokpit Managerski aby móc podejmować szybsze decyzje i szybciej reagować na nieprzewidziane zdarzenia.
Dostarczyliśmy wiele opisowych raportów analitycznych za pośrednictwem interaktywnych kokpitów nawigacyjnych Power BI, które pomagają kierować codziennymi działaniami planistów dostaw. Wraz z raportami, takimi jak stan magazynowy i poziom ponownego zamówienia, modele predykcyjne sugerują optymalną wartość zapasów startowych i przewidują przyszłą sprzedaż. Wszystko to razem pomaga naszemu klientowi podejmować decyzje biznesowe oparte na danych i optymalizować cały cykl życia produktu. Obecnie cały nasz proces ML pomaga im dokładnie przewidywać przyszłą sprzedaż i wymagane przyszłe poziomy zapasów z ponad 90% dokładnością.
Exec Consulting świadczy usługi doradcze dla zarządów i właścicieli firm. Rozwiązujemy codzienne problemy managerów, porządkujemy procesy, wprowadzamy automatyzację, układamy finanse i poprawiamy rentowność. Wspólnie z Tobą dbamy o rozwój Twojej organizacji.
@2019 Exec Consulting. All rights reserved.